vrijdag 8 april 2011

Leuk!

Weet je wat ik zo leuk vind? Mijn vrienden een rondleiding geven in mijn huisje. Ik begin dan elke keer aan de voordeur en vertel wat waar gaat komen, welke muren afgebroken worden en wat er nieuw wordt gebouwd. Vandaag kwamen lief en een vriendin piepen. Lief al voor de 100ste keer maar vriendin H voor de 1ste keer dus. Elke keer valt mij op dat mensen, net als ik ooit, het potentieel van het huis zien. En opmerkingen als "mooie ruimtes" en "leuke omgeving" vallen vaak. Vandaag ben ik met de mama weer gaan afbreken. Bepleistering, stopcontacten, muren, behang, ... het mag allemaal weg. Er is nog heel veel werk maar we zien allemaal de vorderingen ... nice!

2 opmerkingen:

  1. dat lijkt me ook leuk! Ooit breek ik ook m'n eigen muren uit :) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan wens ik jou nu al heel veel fun en succes daarbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen