dinsdag 24 mei 2011

Festivals

Vorige jaar zomer ging ik naar:
- Genk on Stage (2 dagen)
- Cactusfestival (3 dagen)
- Rock Herk (1 dag)
- Dranouter (4 dagen)
- Pukkelpop (3 dagen)
Veel festivals dus. We gingen dan ook niet op reis als je 2 dagen Rotterdam en 3 dagen zee niet meerekent tenminste. Dit jaar worden het weinig festivals. Cactus en Rock Herk vallen sowieso weg.
Genk on stage op zaterdag en Pukkelpop (1 dag): that's it. Ik ga het nog missen. Maar we krijgen wel een weekje Frankrijk!! Yes!

7 opmerkingen:

  1. een vakantie is zeker meer waard dan al die festivals denk ik. Lekker genieten van de rust!! Je zal het wel nodig hebben met jullie verbouwingen. Goede reis en have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat dacht ik ook :) en we hebben iets goedkoop gevonden (gîte) ... dus ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Festivals zijn zwaar de bom! Maar vakantie is ook zooooo fijn. Wat heerlijk dat je het kunt combineren. Pukkelpop... dat lijkt me trouwens nog een aanrader. *googled*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @_kouw: oh maar Cactus ook! zeker de moeite! en Pukkelpop is zaaalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zullen je op de hoogte houden zodat je tussen het verbouwen door een beetje van de festivalsfeer kan opsnuiven (als dat opsnuiven sowieso nog zal gaan met dal dat stof van het verbouwen).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat Cactusfestival heeft een hoogst intrigerende naam! *googlet*

    BeantwoordenVerwijderen