vrijdag 3 juni 2011

Bla bla bla

Man man, ik heb nu eens echt niets te melden de laatste weken. Waarom dan niet zwijgen? Tja, ik pleur hier graag iets neer. Want méér dan "iets" is het niet, ha ha ha. Nog één dag goed doorstuderen en dan ken ik het vak voor morgen. Morgen het allerlaatste examen van dit schooljaar. Joehoe! Het wordt tijd dat mijn opleiding begint te korten. Na 3 jaren volgen nog een lesjaar met een grote stage en een case-study en daarna een scriptiejaar. Dus nog 2 jaren te gaan. Volgend jaar wordt een heel druk jaar. Werken, les volgen, stage, case-study, verbouwen, verhuizen en vanaf februari (hopelijk) ongeveer zelf een huishouden. Maar het gaat zo ontzettend zalig zijn! Zei ik al dat ik sinds mei vorig jaar op een papier (dat op mijn slaapkamer hangt) elke maand doorstreep? Dat zijn dus al 13 streepjes. Het duurt precies eindeloos. Maar toch gaat er ooit een einde aan komen ...

3 opmerkingen:

  1. Tijdens de examens wordt er wel meer gezeverd. En weet je wat, daar dient een blog voor. Je schrijft lekker wat je zelf wil!

    BeantwoordenVerwijderen