vrijdag 29 juli 2011

Solden / dieet

Wat ik kocht in de solden? Buiten den IKEA dan ...
- Een zwart halter topje en grijs kleedje van Lola & Liza (waar ze sinds dit jaar vree toffe spullen hebben! Maar wel geen goed uitgebouwde site ...)
- Twee bloemen rokjes van Rhétorique (site is under construction)
- En nog een paar kleine dingen ...
Toch een goed solden dieet hé?

En dan nu mijn echt dieet dat waardeloos is ... ik kan het écht niet volhouden. Lief kookt veel te lekker. Ik eet daar veel te veel van. Maar snoep ook nog eens te veel (wat lief dan weer zelden doet). Lief is trouwens 12 kg kwijt op een 2-tal jaar.
En ik kwam op 2 jaar 14 kg bij ... *zucht*

5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat dat bij het volwassen worden hoort... Ik eet ook véél te véél en ben sinds ik op eigen benen sta ook wel een paar kg aangekomen! Diëten lukt me ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar ik ben in 2005 op een jaartje tijd meer dan 20 kg afgevallen maar deed toen wel een job waar ik veel moest bewegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lief is op een maand tijd 15kg afgevallen, gewoon door altijd maar iets minder en gezonder te eten. Ik ben echt helemaal onder de indruk van hem en hij ziet er nu dubbel zo knap uit. Bij mij lukt het ook niet, ik vrees dat het voor vrouwen nu eenmaal zoveel moeilijker is dan voor mannen. Ze moeten dat allemaal maar zo lekker niet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook op dieet... een gezondheidsdieet wel, galstenen hebben ervoor gezorgd dat ik geen vetten of eiwitten meer mag eten. Zo frustrerend als je beperkt wordt in je bourgondische smulpartijen :)

    BeantwoordenVerwijderen