zondag 4 september 2011

Bruis

Gisteren een dagje naar het Bruisfestival in Maastricht geweest. Dit was de 2de keer dat ik er heen ging. En ik ben mijn grote liefde voor festivals dus niet kwijt door het Pukkelpopdrama. Vorig jaar zag ik dEUS op Bruis. Dit jaar waren het Black Box Revelation, Balthazar, Villagers en De Staat. Stuk voor stuk goeie bands. Al kon De Staat mij wat minder bekoren. Mijn genre niet echt. Maar Balthazar bijv. stond er weer helemaal! Ik had hen al gezien in 2008, 2010 en op Genk On Stage dit jaar. En elke keer worden ze beter. Deze set heb ik van begin tot einde gedanst. En dat wil wat zeggen, voor mij toch. Zalige muziek en mooi om te zien hoe zij zich amuseren. Villagers ken ik via vriendin V en ze zijn heel goed maar ik was iets minder in the mood voor rustige, gevoelige muziek. Wel moet ik nog zeggen dat de zanger een hele mooie stem heeft.
Het was een hele leuke festivaldag met voor de verandering zalig mooi weer!

1 opmerking:

  1. Dat klinkt niet slecht!!!! En een festival met mooi weer? Zo zijn er deze zomer nog niet teveel geweest!

    BeantwoordenVerwijderen