vrijdag 2 september 2011

Dieet

En eindelijk kan ik zeggen dat ik echt vertrokken ben. Sinds begin augustus ben ik op dieet en ik ben tot nu toe 6 kg kwijt. Maar ik moet nog 9 kg afvallen. Eerst eens focussen op de volgende 4 kg. Ik val dus inderdaad af in "schijven". De eerste schijf van 4 kg ben ik al gepasseerd. Nu alweer 2 kg kwijt van de volgende schijf. Voor mij werkt dit. Misschien dat ik ooit een vage foto van mezelf post. Wie weet. Ik kom van een getal van 3 cijfers (7 jaar geleden). Dus ik ben al lang blij dat ik het niet weer zo ver heb laten komen.
Als die 9 kg eraf zijn zie ik wel weer verder ...

Oh ja, mijn methode? Minder eten en vooral dingen met weinig calorieën. En dan kan je nog altijd héél erg lekker eten. Lief kan namelijk ook lekker koken met dingen zonder veel calorieën :). Vaak koken we samen.

4 opmerkingen: