zaterdag 18 februari 2012

Verbouwing

Vandaag hebben we veel opgeruimd op de bouw. De plakker is er namelijk al 2 weken bezig. En hij maakt alles héél erg vuil. Maar hij zorgt wél voor hele mooie afgewerkte muren. En hij werkt (alleen!) héél erg vlug en goed. Nog 1 week voor de muren van de living en keuken en een muur in de badkamer en hij is klaar. De zolder is al helemaal bepleisterd. En die was nog nooit afgewerkt. De slaapkamer kreeg een nieuwe zoldering, een deur ging weg, een muurtje achter mijn bed kwam in de plaats en het schouwgat werd mooi gladgemaakt. De vroegere slaapkamer werd verdeeld in tweeën. Eén deel wordt de badkamer en het andere deel wordt een berging. En dan vergeet ik waarschijnlijk nog wel wat kleine pleisterklusjes. Oh, de spoelsystemen van de 2 wc's staan er ook al even.
Morgen post ik een foto van de zolder. Beloofd!

4 opmerkingen:

  1. Ik kan alleen maar 'chapeau' denken; zelf een huis verbouwen er komt héél wat bij kijken en 't zou niks voor mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt al heel goed. De eindmeet is inzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo voelt het ook ... dat de eindmeet in zicht is! yes! :)

      Verwijderen