dinsdag 20 maart 2012

Shoppen ... en sparen

Ik shop eigenlijk al vele jaren niet meer echt. Sparen voor mijn huis, weet je wel. Als ik al iets koop, is het vaak in de solden of sowieso goedkoper. Ik heb trouwens altijd spaarzaam geleefd. Anders had ik dat huis niet kunnen kopen en verbouwen. Op vakantie ga ik zelden. Natuurlijk heb ik hulp gehad van mijn ouders. Maar ik heb ook een heel groot deel zelf betaald. Alleen had ik dat huisje nooit kunnen kopen. En er zijn geen 3 slaapkamers maar één slaapkamer (normale grootte) en een zolderruimte die gaat dienen als logeerruimte (enkel bed), hobbyruimte en berging. De badkamer is niet groot. En beneden is één ruimte die wel groot is en waar héél veel licht binnenvalt. Ik ben héél héél erg tevreden.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben blij voor jou! En blij dat met deze blogpost. Er zouden meer mensen zo dankbaar als jij mogen zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ik ooit ook zo'n leuk huisje ga hebben Lies! Maar ik geniet ook graag van het leven en kan me niet voorstellen dat ik eens een jaar niet op vakantie kan... Dus we zien nog wel waar 't leven ons verder brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En gelijk heb je, dit is inderdaad iets om trots op te zijn :-)
    (en goed dat je het nu al hebt en dat het van jou is. Kan niemand je nog afnemen. Iets wat ik veel later heb moeten leren na op mijn bek te zijn gegaan)

    BeantwoordenVerwijderen