woensdag 25 april 2012

Verbouwing

Ik heb er gisteren niets van gezegd omdat het niet zeker was of de mannen kwamen. Maar gisteren werd dus ook de garagepoort van de tuinberging geplaatst! Yes! Vorige week hadden ze al een keertje afgebeld. Maar hij staat er nu!
En gisteren werden de buizen van de vloerverwarming gelegd. Opnieuw yes! Ik ben gewoonweg met alles blij wat in het huis gebeurt! Vandaag wordt de gas aangesloten.

Volgende week komen de vloerders. Ik duim dat ze hun belofte nakomen. Jullie ook?

Ik weet dat ik de laatste tijd heel veel schrijf over de verbouwing. En ik ben gestopt om over school en mijn werk te schrijven omwille van privacyredenen. Ik wil wel nog over boeken en films schrijven. En ook over wat ik in het weekend uitspook. Maar weten jullie nog een ander onderwerp? Graag zelfs!

3 opmerkingen:

  1. Jammer want vond je verhalen over de bib wel leuk :) Kan je ze niet achter paswoord zetten?
    Ik schrijf over wat er in me op komt, soms alledaagsheden, iets wat ik ergens las of zag of hoorde, iets op tv.... Onderwerpen te over :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben eens vlug gaan zoeken bij Blogger maar denk dat dat niet gaat.

      Verwijderen
    2. Wordpress for the win!! :D

      Verwijderen