dinsdag 8 mei 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Mijn case werd verbeterd en ik kreeg nauwelijks opmerkingen van mijn stagebegeleider. Yes!

2 Dit weekend zijn we weer 2 x naar onze favoriete koffiebar geweest. 1 x was er een hele goeie vriendin bij en de andere keer een hele goeie kameraad. Nice.

3 Nog slechts 5 keer les!

4 En 2 examens, een presentatie, een groepssupervisie en een werkstuk.

5 Jep, ik blijf u de oren van het hoofd zagen met aftellen! ;)

6 Ik kocht weer eens een cd van Rodrigo y Gabriela (met orkest). Zalige cd voor in de auto, vooral als de zon wilt schijnen.

7 Vorige week werd er gestofzuigd op zolder waardoor dat daar nu lijkt of ik er al kan gaan wonen. Nice!

8 Ook de bescherming van de trap werd er vanaf gehaald. En er kwam een hele mooie trap onderuit!

9 Vrijdag komen ze chappen! Whaaa!!

10 Lief en ik waren vorige week 2 jaar en 7 maanden samen.

11 Ik ben gewoonweg abnormaal gelukkig!

8 opmerkingen: