vrijdag 6 juli 2012

Count your blessings

Count your blessings is een idee van Anki.

1 Nog minder dan vier weken en ik heb 3,5 weken verlof!

2 Dat is zes jaar geleden dat ik méér dan twee weken na elkaar verlof had!

3 De laatste dagen deed ik niets anders dan terrassen. Straks misschien opnieuw!

4 Ik vond weer een prachtig boek in onze bib. Luz. Na twintig jaar, licht. Van Osorio.

5 Oud nieuws maar ik ben nog altijd heel blij met mijn onderscheiding voor het vierde jaar van het graduaat bibliotheekwezen.

6 OH! Het behang is volledig afgestoken! Yes, nooit meer behang afsteken.

7 Vandaag werden de tegels in de tuinberging en op het terras volledig gelegd! Yes.

8 Volgende maandag: de vloeren van de living, keuken en bureau (= één ruimte).

9 Gisteren zag ik laat op de avond (lees: nacht) een hele mooie film op dvd (uit onze bib):
La cantate de tango.

10 Ik herontdekte een geweldige cd. Die sinds eergisteren op repeat staat in de cd-speler van mijn auto: Applause van Balthazar.

11 Vorige maandag bracht ik een bezoekje aan hoogzwangere vriendin G die ondertussen al 2,5 maanden mama is (eerste kindje). Zalige baby. Zo rustig ... en lachen dat hij doet!

12  Luv this Summer ...

1 opmerking:

  1. Weer een mooie lijst!!
    Ik ken het boek van nr. 4 niet. Ik ga dat eens opzoeken en aan mijn lijstje toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen