zaterdag 1 september 2012

CYB

1 Maandagavond wordt de keuken geleverd en dinsdag wordt ze geplaatst! Joepieee!!!

2 Deze week werd de elektriciteit gekeurd.

3 En het hele gelijkvloers en de 1e verdieping werd geverfd!

4 Ik kan heel goed mijn plan trekken in een halve werf.

5 Lief kookt warm eten voor mij.

6 Ik mag mij douchen bij lief thuis.

7 Ik bezocht namiddag gedurende 3 u. te voet alle 42 olifanten van de Elephant Parade in Hasselt. Prachtig project!

8 Ik had een fantastische verhuis met de grote hulp van 7 geweldige vrienden! Super dag!!

9 Ik moet nog maar 8 dozen uitpakken.

10 Op het werk kreeg ik een tekst gemaakt door mijn collega's, voor mijn verhuis. Ontroerd!

11 Ik ben blij met zo'n prachtcollega's en zalige droomjob!!

12 Happy happy happy!!! ;)

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat het nu echt af gaat raken he, je huisje!!

    Fijn weekend nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kan deze week niets stuk he aan je geluk!!! Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen