zaterdag 13 oktober 2012

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Mijn twee rondleidingen in onze bib gingen super!

2 De vloer van de badkamer ligt! (Vinyl)

3 Een stuk van de tuin werd verder omgespit.

4 Ik kon weer een paar keer naar mijn vaste koffiebar.

5 Het boek Zuivering voor de leeskring is bijna uit! Nog 30 blz.

6 Vandaag vestigde ik een record "alleen boodschappen doen" met een tijd van 40 min. Normaal gezien doen lief en ik samen de grote boodschappen. Maar vandaag reorganiseerde hij de tuinberging als tegenprestatie.

7 De plintjes onder de douche werden deze week ook 2x geverfd.

8 Ik kocht mij een hele leuke theepot van Pip studio van geld voor mijn verjaardag. Klik even op "theepot" hierboven en je ziet normaal gezien een foto.

9 Mijn mama went stilaan aan het idee dat ik niet meer thuis woon. Acht weken nu al.

10 Happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten