zondag 11 november 2012

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Ik kon gratis naar De Boekenbeurs. Was een fijn dagje met vriendin V.

2 Donderdag bezocht ik met collega K de scholen om hen uit te nodigen voor een activiteit van onze bib (binnenkort). Dat is project 3 van dit najaar dat ik mee organiseer en uitvoer.

3 Op De Boekenbeurs had ik een heel leuk gesprekje met een super madam van een bepaalde uitgeverij. Eigenlijk gaf ik haar een compliment voor haar lezingen en was ze mij oprecht dankbaar.

4 Ik had weer tijd voor korte bezoekjes aan mijn vaste koffiebar.

5 Vandaag hebben lief en ik (vooral lief eigenlijk omwille van mijn rug) de tuin verder omgespit. Die ziet er nu echt af uit. Voor zover je "gelijke grond" af kunt noemen. Toch staan er al wat plantjes in potten ingegraven in een border.

6 De gesprekjes met de buren die voorbijkwamen waren leuk.

7 Ik herontdekte een band: Noisettes. Fantastische stem.

8 Gisteren gingen we 's avonds naar een festivalletje en zag daar:
- Mad about mountains die een subliem optreden gaven.
- De Held die werkelijk een mooie stem heeft en grappige bindteksten.
- Jee Kast die nooit adem haalt.
- JFJ waarvan ik niet begrijp wat iemand daar in ziet.
- Benny Zen die toch wel meevalt na wat gediscussieer met mijn gezelschap.
Leuke sfeer daar aangezien half Limburg daar was.

10 Gisteren nog eens gaan shoppen samen met lief. Niet dat we veel kochten. Een paar dingen. Zoals een kartonnen kerstboom. Binnenkort een foto! Op 7 december. Uit principe zet ik die NIET eerder.
Ook konden we nog eens samen iets kleins gaan eten. Leuke namiddag!

11 Spotgaai van Collins is uit en ik zit alweer op p. 113 van een nieuw boek (Reizen zonder John van Mak).

12 Leuke week weer!

4 opmerkingen:

  1. Wederom een mooie lijst.
    De boeken van Collins zijn goed he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een tijdje gek geweest op de Noisettes!!! Wordt tijd dat ze nog eens wat nieuw uitbrengen.
    Een kartonnen kerstboom, dat wil ik wel eens zien. Ik heb zo'n plastic scharminkel van nog geen 30cm hoog, ik heb besloten hem dit jaar niet te zetten en heb mijn kerstballetjes in een vaas gedumpt om toch iets van gezellige kerstsfeer te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen