maandag 10 december 2012

CYB

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.

1 Ik heb sinds donderdag 3,5 weken verlof.

2 En heb al veel aan mijn thesis gewerkt sindsdien.

3 Zaterdag ging ik naar een filmavond in het kader van Sigur Rós. Een aantal kunstenaars maakten kortfilms op muziek van SR. Fijne avond!

4 Daarvoor gingen vriendin V, vriendin N en ik uit eten in een lekker vegetarisch restaurant.

5 Ook bezoekjes aan mijn vaste koffiebar ontbraken niet vorige week.

6 De sintvertellingen waren een groot succes. Onze hele jeugdbib hangt nu vol met sint en piet-tekeningen. 36 klasjes maakten 36 tekeningen. Wat een zalig project was me dat!

7 Op het werk kregen ook wij snoep van Sinterklaas.

8 Donderdag ging ik naar een fijne filmbespreking.

9 Vrijdag leerde ik een twittervriendin kennen in real life. Was een leuke (maar spijtig genoeg korte) date.

10 Lief is de laatste 10 dagen een ander maar gelukkiger man.

11 Waar ik ook heel erg blij om ben!

12 Ik zette een ieniemienie (houten) kerstboompje met een ieniemienie kerststal. Maar met echte "kerstbelletjes" in. Ja, ze rinkelen!

13 Mijn breiwerk vordert goed. Het wordt een sjaalcol.

14 Reizen zonder John vordert stilletjes. Pagina 280 it is.

1 opmerking: