woensdag 12 december 2012

Dit was 2012

Omdat ik wat meer tijd heb.

2012 in linken.

Januari
Raar dat ik toen niet de moed heb verloren en zoveel energie had.

Februari
In al die drukte deden lief en ik nog dit.

Maart
Een uitleg waarop veel reactie kwam.
En een boekenlijstje.

April
Stoppen met dit. Nog altijd trouwens.
Een paar foto's van het huis.

Mei
Elke keer gaat dit ook weer over.
En deed ik mee aan een super project.
Nog foto's van het huis.
En nog meer.

Juni
Jaar 4 van het graduaat.
En muziek.
Een leuke activiteit rond zingen.
He's the best!

Juli
Tijd voor festivals!

Augustus
Lange dagen op de werf.
De verhuis!
En nog een festival.
En een fantastisch concert.

September
Heel gelukkig.

Oktober
Mijn verslaving.
Verjaren.
Drie jaar samen met lief en nog meer leuke dingen.

November
De opa werd 88 en nog meer leuks.
Sintvertellingen.

December
Veel verlof dus tijd voor thesis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten