woensdag 20 maart 2013

CYB

Weer 12 dagen inhalen.

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw.
Ze maakt prachtige foto's, posters en binnenkort ook kaartjes en het is een lieve!
Ga zeker eens kijken via de link.

1 Thesissen

2 Het optreden van Meuris was best ok. Vrij vlak als je het vergelijkt met Noordkaap en Monza. Maar altijd ok.

3 Ramsey Nasr & Mauro waren super gisteren. Theatershow.

4 Paar keren vaste koffiebar.

5 Een goede evaluatie van mijn eindwerk door mijn 2 promotors. M.a.w. ik ben wel goed bezig. Maar er kan altijd geschrapt en veranderd worden natuurlijk.

6 Hoofdstuk 1, 2 en 3 is voor 1/2e af.

7 Hoofdstuk 4: mee bezig.

8 Het zijn 6 hoofdstukken.

9 Ik kreeg een laat valentijncadeautje van lief. Een hele leuke koffietas en een ep'tje van Sigur Rós wat ik nog niet had (verzamelobject), voor de nieuwsgierigen (Hé Noor ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten