zondag 7 juli 2013

CYB

Twee weken inhalen.

Count your blessings is een idee van Anki van Zilverblauw
 
1 Een dag Genk on stage. Goeie optredens van Oscar and the wolf en van Statue gezien.

2 Plantjes in mijn tuin! Zoals bijvoorbeeld aardbeitjes. Mijn excuses voor de overbelichte foto.

3 Solden! Een handtas en haakgaren gescoord.

4 Veel The Killing. Seizoen 1 erdoor gejaagd op een week. In seizoen 2 zit ik aan aflevering 7.

5 Veel op het terras in mijn tuin gezeten. Buiten eten!

6 Pimpen van mijn muur met kaartjes.

7 Lekker gegeten.

8 Gaan wandelen en veel klaprozen tegenkomen.

En nog veel meer ...

3 opmerkingen:

  1. Buiten kunnen eten vind ik zooooo zalig aan de zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom een mooie lijst.
    Hoe staat het met je aardbeien? Wij hebben al flink wat mandjes van de "boer" mee gekregen. Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er toch zes geoogst. Mini aardbeitjes :) Ze zijn nog maar een kleine maand geleden geplant he.

      Verwijderen