zondag 7 september 2014

Dé manier om rust te vinden én een beetje creatief te zijn

Laatst kocht ik "Het enige echte kleurboek voor volwassenen." Je kan je niet voorstellen hoeveel plezier en tegelijk rust dat boek mij brengt. Gewoon even aan niets denken en kleuren ... dat is zalig! Wel binnen de lijntjes natuurlijk. Want het moet ook mooi ogen. Ik kan het echt iedereen aanraden. Een grappig feit is dat zelfs een 58-jarige collega in de bib ervoor te vinden is. Ze vroeg mij of ik het boekje eens wou meebrengen en is helemaal enthousiast. Nice! En het is een echte hype want deel 2 is ondertussen ook al verschenen. En variaties op het thema bestaan ook al.

4 opmerkingen:

  1. Ik zag het al liggen maar wist niet zo goed wat ik er van moest denken. Bij deze mijn antwoord dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het ook al eens liggen (het bovenste dan). Ik had wel zoiets van "wtf?". Maar euh... ok. What's next? Plasticine en puntverbindingstekeningen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem wil ik ook nog wel eens kleuren. Maar in het kader van "geen rommel meer oppotten" vraag ik me af wat ik er na het inkleuren mee ga doen. Vrees dat het dan gewoon in de papiermand zou belanden. En dat vind ik dan weer zonde. Dus verkeer nog in twijfel. Ook al kriebelt het om mijn kleurstiften nog eens boven te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eén argument dat het 'em gaat doen: weet je wel hoelang het duurt voor je ALLES hebt gekleurd. Je bent er jaren zoet mee en tegen dan gooi je dat boekje echt niet meer weg ;)

      Verwijderen