zaterdag 6 september 2014

Een lijstje met dingen die mij blij maken

Dingen waar ik blij van word ...

Tekenen. Ik doe het graag ook al kan ik het niet.
Rokjes, gemaakt door de mama. Ik draag ze heel der zomers lang.

Grappige maar mooie spulletjes van de rommelmarkt. En rommelmarkten doen, uren. En zo vaak mogelijk.

Maar ook nieuwe spullen kopen. Omdat ik ze mooi vind. Maar ook gebruik. Deze bordjes zijn van Bloomingville.

Een oude platenspeler van een rommelmarkt. Ik vind 'em geweldig.

Een koffiemolen van een rommelmarkt. En koffiebonen!

Bloemetjes, die doen het altijd.

Eindelijk hebben we mijn badkamermuur geverfd. De andere drie muren waren al wit. Deze was paars met strepen. Idd ... :)

En lezen. Van lezen word ik altijd blij!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat tekenen precies nog wel meevallen. Ik teken nog altijd borstelventjes als ik een mens moet tekenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergelijk mij dan ook met "de groten". En ik kan écht niet goed tekenen ...

      Verwijderen