maandag 29 september 2014

Read-a-thon ... de uitslag ...

Hoe de read-a-thon is afgelopen? Wel, niet zo goed ... Natuurlijk had ik weer veel te veel ingepland gedurende mijn week zodat ik niet echt veel tijd had om te lezen. Ik was ook veel te laat op de hoogte van de read-a-thon (eigen fout).

Wat ik dan wel deed buiten lezen:
Maandag: werken en fitness
Dinsdag: tandarts (voormiddag) en werken tot 19 u.
Woensdag: werken en zangles
Donderdag: werken en bezoek van een vriendin
Vrijdag: van 8.30 u. tot 23.30 u. naar Ieper
Zaterdag: om een naaimachine, nog wat boodschappen, naar de ouders, naaimachine installeren en testen, koken, ...
Zondag: bezoek van de papa, dozen van de rommelmarkt ophalen bij een vriendin, de was, ...

Tussendoor had ik wel een klein beetje tijd om te lezen en las ik in Sterrenlicht van Laini Taylor.
Ik las uiteindelijk van p. 31 (zover was ik al) tot p. 193. Mijn doel was Sterrenlicht uitlezen wat dus niet gelukt is (396 p.). Ik las dus gedurende de read-a-thon 162 p. Ik lees dit jongerenboek voor mijn werk. Dus twee vliegen in één klap, dacht ik. Deze week dus gewoon maar verder lezen.
Ik las niet méér dan anders. Omdat ik niet zoveel tijd had, duidelijk. Maar ik ben een regelmatige lezer en plan mijn leestijd in mijn dagelijkse routine in. 's Morgens lees ik meestal niet. 's Middags een 15 à 30 min. en 's avonds op mijn treinreis van 15 min. dan weer wel. Ook als ik ga slapen lees ik een half uur. Dus ik kom vaak wel aan een uur per dag. Max. En tijdens het weekend lees ik op twee dagen tijd (eigenlijk drie want op vrijdag werk ik niet) ook wel een uur, soms twee uur (alles samen).

Maar Kathleen, ik neem heel graag deel aan de volgende read-a-thon! Hopelijk heb ik dan iets meer tijd om te lezen ...

2 opmerkingen:

  1. Laten we alvast een petitie opstarten voor een volgende readathon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan kan ik mee kiezen. En hopen op een betere week ;)

      Verwijderen