woensdag 8 april 2015

Snail mail

Laat ik het eens hebben over een nieuwe hobby van mij. Ik volg op IG een zekere Fanny Maen. Zij maakt zulke mooie snail mail. Ooit wil ik dat ook kunnen. Maar for now... gewoon een beetje experimenteren met masking tape, tekeningetjes en stickers.

Via Flow Weekly plaatste ik dus een add met de vraag naar pen palls. En ik kreeg massaal veel reacties. De eerste zeven heb ik teruggemaild dat ik met hen wou schrijven. De anderen stuurde ik natuurlijk wel een beleefde weigering. En sinds januari schrijf ik dus. Jep, geen mails maar ouderwetse post oftewel snail mail. Mijn kaartjes en brieven versier ik dan met stickers en masking tape. En af en toe een tekeningetje. Die twee jaar kunstschool in het middelbaar gaan er toch niet uit.
Ooit schreef ik ook met penvriendinnen. Op een bepaald ogenblik had ik er wel dertig. Maar de postzegels waren toch net iets te prijzig.

But now I'm back.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten