vrijdag 1 mei 2015

Leukedingenlijstje van mei op vraag van LJ ;)

LJ vroeg naar mijn leukedingenlijstje van mei. Here we go ...

Mei

- De laatste 2 zanglessen van het schooljaar dus binnenkort ook mijn 'rapport'. Ja, zo wordt het echt genoemd. Ik ben nog altijd super content van mijn zangleraar. Ook al kon ik dit schooljaar niet zo super vaak gaan, toch ben ik van plan om volgend schooljaar opnieuw zangles te volgen.
- De babyborrel van achterneefje V. Mijn nicht L en haar vriend wonen 4 straten verder en toch zie ik hen niet zo vaak. Spijtig. Elk ons eigen leven, zeker? Toch ga ik naar de babyborrel van haar kindje.
- Werken in ons stadstuintje zit er zeker bij.
- Een tweede keer naar de Slow Reading Club :) Hierover later meer.
- Misschien eens afspreken met één van de organisatoren van dat clubje.
- Vriendin L komt thuis eten. Ik heb haar al even niet meer gezien. En ze zal wel heel veel te vertellen hebben over haar grote reis naar NY van een paar weken geleden.
- Niet-geplande dingen zoals koffie dates met vriendinnen V en N zullen zeker op het programma staan.
- Misschien geraak ik eindelijk eens op een donderdag in een bepaald café om optredens te zien.
- Buurvrouw N vraagt ook al efkes achter een cinéma date met mij.

Veel niet-geplande dingen maar zeker zo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten